اینم رکورد من.رمم اشغاله.مینم ضعیفه ولی بازم خوبه.
کاربر شهرسختافزار
اینم رکورد من.رمم اشغاله.مینم ضعیفه ولی بازم خوبه.
कभी हार
رکورد خیلی خوبیه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir6182 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی به نظرم شما اگه مشکل دما نداشته باشید میتونید با همین سیستم بالاترم برید .
اگه دمای سیستمتون خیلی بالا نیست این تغییرات را اعمال کنید :
1.448 ولت = ولتاژ
300Mhz = Bus Speed
رم را هم 15-5-5-5 با ولتاژ 1.8 ولت میتونید به 800 مگاهرتزی که برای تغییرات بالا نیاز هست برسونید .
این تغییرات را اعمال کنید و نتیجه را بگید .
موفق باشید
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
شهریار حان وقتی میگم رمم آشغاله برای همینه.این رم فقط در فرکانس 266 و 400 کار میکنه و وقتی 333 میذارم سیستم بالا نمیاد.البته تو cpuz هم همین دو فرکانس رو برای این رم میشناسه.در ضمن تو بایوس فقط میتونم ولتاژ رم رو تنظیم کنم.ایتمی برای تنظیم ولتاژ نداره.وگرنه این رمو تا 1010 تست کردم جواب میده.اما چون 333 نمیشناسه باید از 266 شروع کنم.منتظر راهنماییات هستم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
شما مادربردتون چیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir6182 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رم ها هم ربطی نداره این رم هایی که شما دارید با توجه به اطلاعاتی که از تب Memory برنامه CPU-Z گذاشتید نشون میده که میتونه در فرکانس 800 مگاهرتز با تایمینگی که خدمتتون عرض کردم ( 15-5-5-5 ) با ولتاژ 1.8 ولت کار کنه . توی اسکرین شاتی که شما گذاشتید تایمینگ 4-4-4-10 هست ! پس مشکلی نداره با باس 333 مگاهرتز رم شما که در فرکانس 800 مگاهرتز کار کنه .
اما پردازنده تنها چیزی که نیاز داره vCore هست که بتونید ولتاژ به پردازنده بدید . گمان نمیکنم مادربردتون همچین گزینه ای نداشته باشه اگه میشه مدل مادربردتون را بفرمایید تا راهنمایی کنیم .
موفق باشید
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
कभी हार
این هم یک تست Max FSB با E8500 :
MAX FSB : 620 Mhz
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
625 مگاهرتز هم رفتم ولی پایدار نبود سیستم . وقت بشه بازم تست میگیرم .... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
murizaki_2000 (08-01-09), Olesius (08-01-09), Stream (08-01-09)
کاربر شهرسختافزار
asus m3n78-eh
البته انگاری با این چیب شاهکار کردم!!!چون خیلی مرخصه.
कभी हार
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir6182 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببین این تصویر را امیر جان از برد شماست . در قسمت CPU Over Voltage میتونی مقداری که میخوای را بدی تا به ولتاژ 1.448 که میخوای برسه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی سوالات اورکلاک را در تاپیک مربوطه اش مطرح کنید .
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
27 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 27 میهمان)
Bookmarks