شب سیستم یکم اور شدم را معرفی میکنم با فن استوک ... ( خیلی فعلا اور نمیکنم )

مشخصات مادربوردم : GigaByte K8NF-9 .

Ram King Stone 2*256 DDR ارجینال ...

موفق باشید
با اون ورژن بایوسکه من داشتم اون زمان تا 310 میرفت ولی از 290 به بالا شات نگرفتم چون فکر نمیکردم بره... خوبیش رنج باز ولتاژ CPU و از اون مهمتر داشتن یونیورسال ولت مود بود.. هم 3 و هم 3.3.. به سادگی اب خوردن..

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید