با اون ورژن بایوسکه من داشتم اون زمان تا 310 میرفت ولی از 290 به بالا شات نگرفتم چون فکر نمیکردم بره... خوبیش رنج باز ولتاژ CPU و از اون مهمتر داشتن یونیورسال ولت مود بود.. هم 3 و هم 3.3.. به سادگی اب خوردن..

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام بر استاد وحید عزیز خوبی ؟

آقا خوش حالم میبینمت ...

من هم امروز میبرش بالا ...

فقط دو تا سوال :

1- مین برد شما چیه ؟

2- فنت چیه ؟

قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید