با اون ورژن بایوسکه من داشتم اون زمان تا 310 میرفت ولی از 290 به بالا شات نگرفتم چون فکر نمیکردم بره... خوبیش رنج باز ولتاژ CPU و از اون مهمتر داشتن یونیورسال ولت مود بود.. هم 3 و هم 3.3.. به سادگی اب خوردن..برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar_NEO برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول




Bookmarks