راسیتش من 2 تا 256 کینگ استون داشتم روزی که قرار شد در این تاپیک شروع به اورکلاک کنم اما الان 1 256 کینگ استون و 2 تا 256 باس 400 اسپکتک دارم ! تازه برای اورکلاک برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرم با توجه به سیستمم 256 کینگ را از خط خارج کردم و اون تا هماهنگ کار میکنند . مین هم K8NF-9 هست ( از نظر اورکلاک خوبه ) .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان مشکلم اینه که رم در اجرای کار های ویندوز مشکل پیدا میکنه و Stable نیست از 2.7 به بالاتر !
ممنون
شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks