خوب این تاپیک را میخوایم بهش بهای بیشتری بدیم ...
برای همین وارد کار های عملی میشیم ...
مهراد جان چه طوره آموزش عملی را شروع کنیم ؟
یعنی اینکه برای بایوس های مختلف و مادربورد های مختلف شروع کنیم به آموزش یک بچه ها اجرا کنند و خبرش را بدند ..
چه طوره؟
قربانت شهریار







پاسخ با نقل قول
Bookmarks