خوب این تاپیک را میخوایم بهش بهای بیشتری بدیم ...

برای همین وارد کار های عملی میشیم ...

مهراد جان چه طوره آموزش عملی را شروع کنیم ؟

یعنی اینکه برای بایوس های مختلف و مادربورد های مختلف شروع کنیم به آموزش یک بچه ها اجرا کنند و خبرش را بدند ..

چه طوره؟

قربانت شهریار