कभी हार
دوستان برای هماهنگی و بهم ریخته نشدن متن در ادیتور سایت فایل ها با تنظیمات زیر ارسال کنند :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همچنین کیفیت عکس های ارسالی باید مطلوب باشه ( همانند کیفیت عکس های مقالات منتشر شده بر روی وب سایت شهر سخت افزار ) .
شاد باشید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
شهریار جان سلام
فایل بنده هم به دستت رسید؟
कभी हार
بله جواد جان رسیده فایلتون .
شاد باشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
javadshahvand (30-03-11), REd30b (05-04-11)
کاربر شهرسختافزار
سلام سال نو مبارک
مقاله ها و مطلب ها بصورت انگلیسی باشد مشکلی ندارد یا نه فقط فارسی
با تشکر
REd30b (05-04-11)
کاربر شهرسختافزار
مقاله من انگلیسی مشکلی ندارد
REd30b (05-04-11)
کاربر شهرسختافزار
من فایل ارسال کردم pdf
بدستون رسید پیام بدهید
REd30b (05-04-11)
कभी हार
دوست عزیز مقاله باید کاملاً فارسی باشه و فایل ارسالی جنابعالی مورد قبول نیست .
شاد باشید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
با سلام خدمت اساتید بزرگوار
بنده نقدی رو درباره این مادربرد بر طبق قوانینی که در پست اول وجود داره نوشته بودم و به همون ایمیلی که گفتید فرستادم , حالا یه ایمیل بهم رسیده که شما قسمت توضیحات سوکت 1366 رو از سایت hotoverclock.com کپی برداری کردید , که البته درسته ولی برخلاف قوانینی که شما ذکر کردید نیست .
حالا من می پرسم استفاده از منابع اینترنتی که تو پست اول وجود داره و ما میتونیم از اونا استفاده کنیم یعنی چی ؟؟؟؟!!!!بنابراین شما می توانید با بهره گیری از منابع اینترنتی ، یک بررسی جامع و رسمی از این مادربرد بنویسید.
من که هیچ کجای قوانین ندیدم کپی برداری از سایت ها ممنوع باشه , شما اگه می بینی نشون ما هم بده
با تشکر از همگی , معنی مسابقه رو هم فهمیدیم ( فک نکنم به خاطر این حرفام دیگه چیزی به من برسه ) پس خودتون مصرفش کنید و شاد باشید
آخرین ویرایش توسط REd30b در تاریخ 05-04-11 انجام شده است
|
|
कभी हार
دوست عزیز ؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REd30b برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همان طوری که توی قوانین ذکر شده ، شما می بایست نقدی را بنویسید نه کپی پیست کنید . اون قسمت را شما ننوشتید بلکه نویسنده ای در سایت مذکور نوشته پس شما حق ندارید با مقاله شخص دیگه ای توی مسابقه شرکت کنید .
منظور از بهره گیری از منابع اینترنتی یعنی تحقیق کردند توی سایت ها و منابع مختلف ، تحلیل مشخصات مادربرد و در نهایت نوشتن یک بررسی از دیدگاه شما .
شاد باشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Labyrinth (06-04-11), Over_Cracker (06-04-11), REd30b (06-04-11)
کاربر شهرسختافزار
شهریار جان حرف شما متین , منتها بازم می گم حداقل تو قوانین باید ذکر می کردید که کپی برداری ممنوعه .
در ضمن مثلا تو یه سایت نوشته این برد یکی از قویترین های چیپ X58 هست و رقیب فلان برده , حالا شما اینو چجوری می خوای بدون کپی کردن به زبان خودت بنویسی؟
در ضمن اگه من اون قسمت مربوط به سوکت رو تغییر بدم شما دیگه مشکلی با مقاله ندارید ؟
راستی چند وقت پیش شرکت محترم گلدیران ( ال جی) یه مسابقه عکاسی گذاشته بود و خیلی ها شرکت کردن و منم همین طور , یکی از قوانین این بود که عکس ها باید توسط خود فرد شرکت کننده ایجاد یا گرفته شده بشه , در ضمن سایز عکس ها باید با گوشی ها ال جی سازگار باشه , خلاصه پدرمون در اومد تا آماده کردیم و فرستادیم , بعد کسایی نفرات اول تا 3 شدن که عکس ها رو کپی کرده بودن ( یکی از اونا عکس بک گراند آیفون ( دلقک ماهی ) رو گذاشته بود ) و اول شد , خوش بحال ما ایرانیا
آخرین ویرایش توسط REd30b در تاریخ 06-04-11 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks