خوب این یکی که خیلی سادست!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط *Gladiator* برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وزیر یک خونه به بالا (F3) میره دیگه سرباز نمیتونه تکون بخوره چون کیش میشه.با ناچار شاه رو جابجا میکنه.
بعد وزیر به E3 میره شاه به جای اولش بر میگرده.بعد وزیر به E4 و D4 و D5 و C5 و C6 و B6 و B7 و A7.
تا اینجا شاه فقط میتونه حرکت کنه اونم توی خونه های G1 و H1.
حالا کافیه که وزیر به A1 بیاد...راحت کیش و مات میشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببخشید من بلد نیستم Gif درست کنم که روی عکس توضیح بدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks