سلام. خيلي جالبه.
پياده ها که کاملا قفل هستند. شاه سياه هم که هيچ حرکتي نداره!؟ و اگر سفيد پياده هاشو حرکت نده بازي پات(مساوي) ميشه!!!
من که قفل کردم. منتظر مي مونم ببينم کسي راه حلشو مي دونه!؟
کاربر شهرسختافزار
سلام. خيلي جالبه.
پياده ها که کاملا قفل هستند. شاه سياه هم که هيچ حرکتي نداره!؟ و اگر سفيد پياده هاشو حرکت نده بازي پات(مساوي) ميشه!!!
من که قفل کردم. منتظر مي مونم ببينم کسي راه حلشو مي دونه!؟
G E N E R A L ™ (26-07-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks