من این طوری حلیدم در سه حرکت! :
1- اسب سفید از راه سرباز کنار میره و میاد D5
2- اسب سفید ایندفعه از D5 میره به B4
3 اسب سفید از B4 میره به C2 و شاه مات میشه ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
امتحان کنید درست درمیاد ! سرباز سیاه هم الکی مجبوره برو به جلو!
علی جان جواب شما هم اشتباه است متاسفانه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان با این وضعیت شاه مات نیس بلکه بازی رو شما پات کردین. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بابا بازم اشتباه بود که :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدآره خوب درسته..با حرکتای بیشتر هم میشه حل کرد.
من پدرم در اومد تا 5 حرکتو بکندم 4 حرکت برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید چون معما 4 حرکت میخواد
الان اشتباه گفتی جایزه خبری نیست. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدفکر کنم اگر با حرکات کمتری حل کنیم معماها رو جایزه میدن!
میـــــــــــــــــــــــ لاد این جایزه من چی شد بابا ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks