برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafaeshghi
سمپاد:

س: سازمان

م: ملی

پ: ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

ا: استعدادهای

د: درخشان


منظورم اون علامت سواله است.
با اینکه شاید ربطی نداره به تاپیمک ولی برای حل موضوع میگم :

سمپاد = سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان