سلام شهریار دلربا !!

آقا میبینی من اینجا هم دست از سرت برنمیدارم!!!

حالا چنتا سوال:

1-از دست من کلافه ای؟(به خاطر اینکه سوال ÷یچت میکنم!

2-تا حالا دعوا کردی؟ کتک زدی یا خوردی؟

3-بچه که بودی با دخترها خاله بازی هم میکردی؟ (عجب سوالی!!)

4-دوست داری چیکاره بشی؟

5-تا حالا شده از کسی متنفر بشی؟

6-خیابان آمادگاه رو تو اصفهان میشناسی؟

7-فکر میکنی روزی برسه که شهرسخت افزار ÷ربیننده ترین فوروم بشه؟

8-دوست داری بازم سوال کنم؟