سلام شایان جان تبریک میگم صندلی نشین شدنت رو...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب نظرت در مورد من چیه...؟
دوست داشتی کجای کره زمین زندگی میکردی...؟
بستنی یا نوشابه...؟
دوغ یا p30 ورلد...؟
ممنونم...
فعلاً...