سلام بر همگی
من مهیار هستم
لیسانس کارتوگرافی دارم و در یک شرکت مشاور مشغول کارم
امیدوارم در این فروم ساعات خوشی رو با شما دوستان گرامی در کنار هم داشته باشیم
کاربر شهرسختافزار
سلام بر همگی
من مهیار هستم
لیسانس کارتوگرافی دارم و در یک شرکت مشاور مشغول کارم
امیدوارم در این فروم ساعات خوشی رو با شما دوستان گرامی در کنار هم داشته باشیم
कभी हार
سلام مهیار جان ، خوبی ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maahyar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضویتت را در انجمن های پی سی نتورک تبریک میگم . امیدوارم بتونید در کنار سایر دوستان فعالیت خوبی را داشته باشید .
موفق باشید
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks