سلام..
من سياوش هستم از اردبيل.
..در زمينه ي سخت افزار كار ميكنم و طراحي..اميدوارم براي دوستان مفيد باشم..
کاربر شهرسختافزار
سلام..
من سياوش هستم از اردبيل.
..در زمينه ي سخت افزار كار ميكنم و طراحي..اميدوارم براي دوستان مفيد باشم..
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks