چطوری باید وقتی کامپیوتر به اینترنت وصل است گوشی را به کامپیوتر وصل کنیم و اینترنت کامپیوتر را برای گوشی SHare کنیم؟(W810)
در برخی گوشی های نوکیا برای پیدا کردن access point، گزینه ای به اسم bluetooth وجود داره!
یعنی شما با گوشیتون از طریق اینترنت کامپیوتر به اینترنت متصل میشد.


برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

برای گوشی w810 که یک Java Platform هستش این امکان وجود نداره. (متاسفانه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )