در برخی گوشی های نوکیا برای پیدا کردن access point، گزینه ای به اسم bluetooth وجود داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی شما با گوشیتون از طریق اینترنت کامپیوتر به اینترنت متصل میشد.
برای گوشی w810 که یک Java Platform هستش این امکان وجود نداره. (متاسفانه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )






پاسخ با نقل قول
Bookmarks