چطوری باید وقتی کامپیوتر به اینترنت وصل است گوشی را به کامپیوتر وصل کنیم و اینترنت کامپیوتر را برای گوشی SHare کنیم؟(W810)
چطوری باید وقتی کامپیوتر به اینترنت وصل است گوشی را به کامپیوتر وصل کنیم و اینترنت کامپیوتر را برای گوشی SHare کنیم؟(W810)
در برخی گوشی های نوکیا برای پیدا کردن access point، گزینه ای به اسم bluetooth وجود داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی شما با گوشیتون از طریق اینترنت کامپیوتر به اینترنت متصل میشد.
برای گوشی w810 که یک Java Platform هستش این امکان وجود نداره. (متاسفانه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
وقتی که حرف میزدی نفس نمیکشیدم، میترسیدم که حتی یک کلمه رو از دست بدم...
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks