ممنون از توضیحات دوست عزیزمون
به هر اگر مشکلی در خصوص کار با این نرم افزار که خوشبختانه الان ورژن فارسیش هم موجوده داشتید در خدمتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
ممنون از توضیحات دوست عزیزمون
به هر اگر مشکلی در خصوص کار با این نرم افزار که خوشبختانه الان ورژن فارسیش هم موجوده داشتید در خدمتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر افتخاری
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad1985 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه مشکل کوچیکی اینجا هست.. اونم اینکه هنوز این گوشی رو نخریدم که!!! میخواستم ببینم یه وقت مثل w810نباشه که با 100 تا sms پر میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بازم ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
™Ali (28-06-09)
عضو VIP شهر سختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر هنوز نخریدید , W960 پیشنهاد میشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
****************
arven_andomil (28-06-09)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks