تروخدا تعصبات برندي رو بزاريد كنار.
راستي شهريار توي صدا بعضي وقتها سوني بهتره و بعضي وقتها نوكيا و درحال حاضر حرفت درسته كه صداش بهتره نوكيا. راستي كاشكي دبليو 800 من رو ميديدي كه صداش با تقويتي كه روي اكوستيك فايلاش كردم دوبرابر شده و ان73 رو قورت ميده :دي






پاسخ با نقل قول

Bookmarks