کیفیت تصویر که همه 320*240 هستنمشكل بزرگ شدن نيست ! كيفيت تصوير ( تعداد رنگ ) و يك نكته مهم كه هميشه با گوشي هاي سوني اريكسون اين مشل بوده اينه كه در نور آفتاب بسيار بسيار تاريك ميشه و تقريبا قابل رويت نيست .
تعداد رنگ هم اصلآ قابل تشخیص نیست
من خودم ک800 ام رو با ن95 مقایسه کردم فقط اندازه ن95 بزرگه
خداییش میگم 16 ملیون اصلآ قابل احساس نیست
به نظر من سونی برای این 16 ملیون نمیزاره
1 = قیمت گوشی رو الکی و بیخود بالا میبره
2 = باتریش میشه مثل نوکیا (هر 1 روز باید شارژش کنی






Sony Ericsson Is My Life
پاسخ با نقل قول



Bookmarks