مبارکه !
اتفاقا این گوشی خیلی چشم منو گرفته ...
آخر تیپه ...
مشکیش رو گرفتید دیگه ؟ آره؟ آخه من از مشکیش خیلی خوشم میاد ...
وضعیت LCDـش چطوره ؟ اندازه اش مناسبه ؟
دوربین چطور؟
سپاس
Administrator
مبارکه !
اتفاقا این گوشی خیلی چشم منو گرفته ...
آخر تیپه ...
مشکیش رو گرفتید دیگه ؟ آره؟ آخه من از مشکیش خیلی خوشم میاد ...
وضعیت LCDـش چطوره ؟ اندازه اش مناسبه ؟
دوربین چطور؟
سپاس
عضو VIP شهر سختافزار
ممنون مهراد جون (بابا اینقدر نگین مبارک باشه مگه تویوتا کمری خریدم:21:)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D
قربونت مال خودته:20:
آره مهراد جون مشکیش رو گرفتم سفیدش تو ذوق میزنه
LCD بد نیست و اندازش هم فقط یه مقدار از دبلیو 700 بزرگتره اما به نظر زیاد میاد و فکر میکنی داری با کا800 کار میکنی:23:
Administrator
390 که خیلی خوب گرفتی ...
نظرتون در مورد کلیدهای چهار جهته اش چیه؟
کمی سفت نیستن؟
صداش در مقایسه با N73 تو اسپیکر چه جوریه؟( البته تو هدفون صدای 850 بلندتر و باکیفیت تره)
کاربر افتخاری انجمن
پویا جان N73 تو صدا اول...مطمئن باش...اینو تو همه سایت های خارجی می تونی ببینی...مخصوصآ موزیک ادیشنش...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pooya007
صدای ایرفونش رو من نشنیدم که بگم...
عضو VIP شهر سختافزار
پویا جان همه میگن کلیدهای جهت نماش بدترین عیبش هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pooya007
اما باید بگم که حداقل من باهاش اصلا مشکل ندارم و خیلی راحت باهاش کار میکنم انگار که تمام گوشیهام تاحالا همینطور بوده :20:
همونطوریکه گفتم صداش خیلی شفافه و بدون هیچ خرخر و در مقایسه با ان 73 هم باید خدمتت بگم چون صدای ان 73 رو نشنیدم نمیتوم قضاوت کنم (البته تو اسپیکر)
عضو VIP شهر سختافزار
البته یه موضوعی رو میخوام بگم خدمتت من باب تجربه !
هندزفریهای دو تیکه ای که رنگشون مشکی هستن دقیقا مثل مال دبلیو 810 فکر میکنم کیفیتشون از رنگ طوسی (مثل دبلیو 700) خیلی کمتر باشه
من هندزفری دبلیو 810 رو انداختم رو گوشی قبلیم که W700 بود و شاید باور نکینین که کیفیت و بلندی صدا دقیقا سه برابر کمتر از مال خودم (یعنی همون طوسی رنگه) بود
این موضوع هم در مورد گوشی فعلی خودم یعنی W850 کاملا صدق میکنه و کیفیت هندزفریش بسیار پایین هست
حالا باید یه هندزفری دبلیو 700 دی پیدا کنم و رو این گوشی هم تستش کنم که نتیجه رو تو همین تاپیک میگم
تشکر
عضو VIP شهر سختافزار
اون قضیه هندزفری رو چک کردم
کیفیتش رو من نپسندیدم یعنی از گوشی قبلیم که دبلیو 700 بود پایینتره
البته با هندزفری دبلیو 700 هم امتحان کردم زیاد فرقی نداشت
حق آب و گل داره
عضو VIP شهر سختافزار
سعید جان دبلیو 850 واقعا صداش شفافه و اگه گوشی كنی كاملا متوجه میشی
اتفاقا ان 73 رو دیروز تست كردم و واقعا صدای خوبی داره و بلندی صداش از دبلیو 850 هم بیشتره (یه مقدار خوشم اومد بالاخره از نوكیا)
در ضمن دارم عكسها رو برات آپ میكنم
****************
Omid Sub (13-04-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks