مبارکه !

اتفاقا این گوشی خیلی چشم منو گرفته ...

آخر تیپه ...

مشکیش رو گرفتید دیگه ؟ آره؟ آخه من از مشکیش خیلی خوشم میاد ...

وضعیت LCDـش چطوره ؟ اندازه اش مناسبه ؟

دوربین چطور؟

سپاس