مبارکه !
اتفاقا این گوشی خیلی چشم منو گرفته ...
آخر تیپه ...
مشکیش رو گرفتید دیگه ؟ آره؟ آخه من از مشکیش خیلی خوشم میاد ...
وضعیت LCDـش چطوره ؟ اندازه اش مناسبه ؟
دوربین چطور؟
سپاس
Administrator
مبارکه !
اتفاقا این گوشی خیلی چشم منو گرفته ...
آخر تیپه ...
مشکیش رو گرفتید دیگه ؟ آره؟ آخه من از مشکیش خیلی خوشم میاد ...
وضعیت LCDـش چطوره ؟ اندازه اش مناسبه ؟
دوربین چطور؟
سپاس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks