Haroon چرا کپی رایت مطالب رو رعایت نمیکنی؟ این مطلب ماله گروه MTG موبایلستان است و باید حتما منبعشو ذکر کنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یکی از معایب این گوشی پشتیبانی نکردن از فرمت های DivX و XVid
گوشی های سیمبیان الان برنامه Player زیاد دارند مثلا Core Player که باهاش میشه این مشکل رو حل کرد!
مشکل کمبود نرم افزار ماله اوایل ورود این سیستم عامل بود. الان خیلی برنامه واسش پیدا میشه مخصوصا با ورود N97 !در حال حاضر از آنجا که این گوشی دارای نسخه پنجم سری 60 است وبسیار جدید است هنوز نرم افزارهای خاصی برای آن طراحی نشده است. البته از برخی برنامه های نسخه سوم سری 60 نیز میتوان روی این گوشی استفاده نمود. مثلاً برنامه Google Maps و یا Opera Mini و یا Gmail از جمله این برنامه ها هستند. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks