پخش فیلم
یکی از معایب این گوشی پشتیبانی نکردن از فرمت های DivX و XVid
البته در مجموعه برنامههای Nokia PC Suit این گوشی یک برنامه تبدیل کنند فرمت فیلم وجود دارد که پس از نصب آن روی گوشی میتوان کلیه فرمتهای فیلم را به MP4 تبدیل کرده و حجمشان را نیز کم میکند.
نرم افزار
در حال حاضر از آنجا که این گوشی دارای نسخه پنجم سری 60 است وبسیار جدید است هنوز نرم افزارهای خاصی برای آن طراحی نشده است. البته از برخی برنامه های نسخه سوم سری 60 نیز میتوان روی این گوشی استفاده نمود. مثلاً برنامه Google Maps و یا Opera Mini و یا Gmail از جمله این برنامه ها هستند. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks