همه گوشيهاي N73 مموري 2گيگ مي خورن...با برند گينك استون و اكس بايت خيلي خوب جواب ميده...اگر هم هنگ كرد ميشه آپديت كرد به موريك اديشن...
با تشكر
بهنام
کاربر افتخاری انجمن
همه گوشيهاي N73 مموري 2گيگ مي خورن...با برند گينك استون و اكس بايت خيلي خوب جواب ميده...اگر هم هنگ كرد ميشه آپديت كرد به موريك اديشن...
با تشكر
بهنام
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks