همه گوشيهاي N73 مموري 2گيگ مي خورن...با برند گينك استون و اكس بايت خيلي خوب جواب ميده...اگر هم هنگ كرد ميشه آپديت كرد به موريك اديشن...
با تشكر
بهنام
کاربر افتخاری انجمن
همه گوشيهاي N73 مموري 2گيگ مي خورن...با برند گينك استون و اكس بايت خيلي خوب جواب ميده...اگر هم هنگ كرد ميشه آپديت كرد به موريك اديشن...
با تشكر
بهنام
اقا بهنام میخواستم بدونم از این چهاز برند : TwinMos , Transcend , KingStone , Nokiaبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
1 گیگشون که با N73 سازگاری کامل داشته باشه و سرعت خوبی + عمر بالایی داشته باشه و ساخت چین نباشه
کدوم رو پیشنهاد میکنید ؟
انتخاب سخته
یا علی
به نظر من ، نو.کیا از همه بهتره چون هم گوشی نوکیاست و هم اینکه بالاخره نوکیا یه فکری برای رم ها کرده که با گوشیهای کمپانیش بالاترین بازده را داشته باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nokia_My_Life
اخه شنیدم رم نوکیا و کینگ استون قلابیش زیاد شده !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafaeshghi
واسه همین پرسیدم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nokia_My_Life
من با این فرض گفتم که اصلش را گیر بیاری.
چجوری باید اصل رو از قلابی تشخیص بدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafaeshghi
راهی هست ؟
کاربر افتخاری انجمن
من اگه باشم يا نوكيا مي گيرم يا كينگ استون...توين موس هم شنيدم بد نيست...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nokia_My_Life
نوكيا اگر اريجينال باشه خيلي بهتره...چون مي دونه چه مموري با گوشي مچ ميشه...!
كينگ استون هم خيلي خوبه...سرعتش هم حوبه...:23:
راستي با 1 گيگ اصلآ مشكلي از نظر سازگاري نداره...
با تشكر
بهنام:83:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks