تا جایی که یادم میاد اپرا توی باز کردن صفحه های خیلی کند بود، هنوزم همینطوره یا نه ؟ قابلیت sync هم داره ؟
کاربر شهرسختافزار
تا جایی که یادم میاد اپرا توی باز کردن صفحه های خیلی کند بود، هنوزم همینطوره یا نه ؟ قابلیت sync هم داره ؟
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
60 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 60 میهمان)
Bookmarks