سلام ۰ تماست حالمو عوض کرد ممنون اپرا بيس من 8.65 بعلت ۰۰ کار نمى کنه از اپرا mini 4.5 استفاده مىکنم شديدا معضب هستم مخصوصا براى گرفتن کپچا
کاربر شهرسختافزار
سلام ۰ تماست حالمو عوض کرد ممنون اپرا بيس من 8.65 بعلت ۰۰ کار نمى کنه از اپرا mini 4.5 استفاده مىکنم شديدا معضب هستم مخصوصا براى گرفتن کپچا
58 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 58 میهمان)
Bookmarks