این swordfish یا wahoo چی هستن؟
این swordfish یا wahoo چی هستن؟
Administrator
Codename هایی هستند که اپرا برای ورژن های 11.50 و 12.00 در نظر گرفته.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط germ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نام دو نوع ماهی هست در واقع! Swordfish ایــنــه و Wahoo هم ایـنـه !
سپاس
germ (16-07-11), P A R H A M (16-07-11), Rezasam1 (16-07-11)
53 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 53 میهمان)
Bookmarks