برادر صاحب اختياري. من معذرت ميخوام. يه لحظه هيجاني شدم.به هر حال ازشماو Computex بابت پاسخگويي ممنون.
کاربر شهرسختافزار
برادر صاحب اختياري. من معذرت ميخوام. يه لحظه هيجاني شدم.به هر حال ازشماو Computex بابت پاسخگويي ممنون.
M A H R A D (14-04-11)
30 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 30 میهمان)
Bookmarks