سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این یکی مشکلات نسخه قبل(که بالا نشون دادم) رو نداره؟
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این یکی مشکلات نسخه قبل(که بالا نشون دادم) رو نداره؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administrator
اون مشکل همچنان پابرجاست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sardarn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حتی اگه این مشکل هم مرتفع شده بود باز توصیه نمیشد که از این ورژن استفاده کنید،
چون در هر صورت ورژن Pre-Alpha هست و ممکنه در موارد متعددی مشکل ساز بشه.
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
65 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 65 میهمان)
Bookmarks