لطفا دوستان بیشتر در مورد unite های اپرا توضیح بدن، پر کاربرد ترین آنها کدومه؟
مثلا من از Web P_r_o_x_y و Sonar چیزی دستگیرم نشد!
و یه سوال دیگه اینکه فرق Unite با Widget چیه؟
لطفا دوستان بیشتر در مورد unite های اپرا توضیح بدن، پر کاربرد ترین آنها کدومه؟
مثلا من از Web P_r_o_x_y و Sonar چیزی دستگیرم نشد!
و یه سوال دیگه اینکه فرق Unite با Widget چیه؟
Administrator
این لینک میتونه مفید باشه براتون.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط germ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
====
پیش نمایشی از نسخه آلفا Opera 10.5 (عیدی تیم دسکتاپ اپرا برای سال جدید! )
http://labs.opera.com/news/2009/12/22/
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
germ (24-12-09)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این یکی مشکلات نسخه قبل(که بالا نشون دادم) رو نداره؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administrator
اون مشکل همچنان پابرجاست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sardarn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حتی اگه این مشکل هم مرتفع شده بود باز توصیه نمیشد که از این ورژن استفاده کنید،
چون در هر صورت ورژن Pre-Alpha هست و ممکنه در موارد متعددی مشکل ساز بشه.
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
10 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 10 میهمان)
Bookmarks