پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
خیلی ممنونم از استاد امید که تو حل مشکل مادربرد گیگابایت کمکم کرد :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]:give_rose:
با تشکر . به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support آواژنگ داشته باشید .موفق باشید
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
سلام
یک کارت گرافیک گیگابایت مدل GV-N66TOC-2GD دچار مشکل شده بود که در تاریخ 27-03-92 به آواژنگ تحویل گردید و در تاریخ 03-04-92 با یک کارت نو از همین مدل تعویض گردید. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
از پیگیری های مدیریت بخش های رضایت از مشتری و خدمات پس از فروش کمال تشکر را دارم.
از مسئول آی دی آواژنگ در فروم شهر سخت افزار نیز ممنونم
فکر کنم تاریخ هایی که داخل این پست زدم اشتباه هست و حد اقل یک ماه این فرآیند طول کشید.
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
فکر کنم تاریخ هایی که داخل این پست زدم اشتباه هست و حد اقل یک ماه این فرآیند طول کشید.
سلام دوست خوبم
در مورد پیگیری کارت شما و اقدامات انجام شده برای تعویض کارت شما را به خوبی به خاطر دارم . حدود 1 هفته کاری زمان برد تا کارت گرافیک شما با کارت نو تعویض شود . اگر باز هم درباره محصولات گیگابایت سوال یا مشکلی داشتید در خدمت شما هستیم .
با تشکر :11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
حسن محمدی
از دوست عزیزم AMD>INTEL تشکر میکنم که همیشه و در همه زمان به من کمک کردن و یک فرد فوق العاده متخصص توی این زمینه هست از نظر بنده و در در یه جمله بخوام بگم یکی از گلچین های روزگاره اینشالا همیشه سالم و سلامت باشی:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
حسن محمدی
از دوست عزیزم AMD>INTEL تشکر میکنم که همیشه و در همه زمان به من کمک کردن و یک فرد فوق العاده متخصص توی این زمینه هست از نظر بنده و در در یه جمله بخوام بگم یکی از گلچین های روزگاره اینشالا همیشه سالم و سلامت باشی:11():
با تشکر . به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support آواژنگ داشته باشید .موفق باشید
:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
حسن محمدی
از دوست عزیزم AMD>INTEL تشکر میکنم که همیشه و در همه زمان به من کمک کردن و یک فرد فوق العاده متخصص توی این زمینه هست از نظر بنده و در در یه جمله بخوام بگم یکی از گلچین های روزگاره اینشالا همیشه سالم و سلامت باشی:11():
درود به شما دوست گرامی
باید از شرکت گیگابایت و نماینده محترمشون شرکت آواژنگ تشکر کرد که امکان پاسخگویی را برای ما فراهم کردند .
شاد و پیروز باشید
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
وحید نصیری
نمی دونم با چه زبانی از دوست خوبم جناب برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] عزیز تشکر کنم امیدوارم همین طور که تا این ساعت شب برای من وقت گذاشتی روزی برسه که من هم برای شما وقت بزارم و محبتت رو جبران بکنم
دست بوس شما
ارادتمند وحید
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
وحید نصیری
نمی دونم با چه زبانی از دوست خوبم جناب Hardware Senior عزیز تشکر کنم امیدوارم همین طور که تا این ساعت شب برای من وقت گذاشتی روزی برسه که من هم برای شما وقت بزارم و محبتت رو جبران بکنم
دست بوس شما
ارادتمند وحید
انجام وظیفه بود دوست گرامی
باید از شرکت گیگابایت و نمایندشون آواژنگ تشکر کرد که امکان پشتیبانی آنلاین را در انجمن شهر سخت افزار ایجاد نمودند
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
وحید نصیری
نمی دونم با چه زبانی از دوست خوبم جناب Hardware Senior عزیز تشکر کنم امیدوارم همین طور که تا این ساعت شب برای من وقت گذاشتی روزی برسه که من هم برای شما وقت بزارم و محبتت رو جبران بکنم
دست بوس شما
ارادتمند وحید
با تشکر . به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support گیگابایت - آواژنگ داشته باشید .
موفق باشید
:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
با تشکر . به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support گیگابایت - آواژنگ داشته باشید .
موفق باشید
:11():
حتی اگر همین الان سیستمم بترکه از ته قلبم برای برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] عزیز آرزوی موفقیت و تندرستی می کنم :11():نه به خاطر کمکی که کرد چون اصلا قید سیستم رو زده بودم به خاطر صبوری و شخصیت بسیار بالاشون
ارادتمند وحید