انتی ویروس رو غیرفعال کن ببین درست میشه. سرویس پک 3 xp نصب کردی؟ موقع اجرای بازی اینترنت رو هم قطع کن.
اینترنت Dial-up
psat (07-02-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks