با تشکر از دوستان عزیز بابت کمک هاشون.
من این راه هارو امتحان کردم ولی نشد!
البته sp3 رو نصب نکردم چون گند میزنه توی سیستم.تغیرات در بیت ریت رو هم نتونستم انجام بدم چون نتونستم
جایی رو که این فاکتور وجود داره پیدا کنم،گفتم شاید فقط در ویستا این امکان باشه.
دیگه نمیدونم چه کار کنم... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks