برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط CROSSHAIR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
انگار اصلاً قسمت نیست من کمی بازی کنم!!!!!!!!!!!به هر حال دیگخ نتخودآگاه این پیری اثر گذار شده....اما من می خواهم بازی کنم...کمی شاد بشیم تا ترم بعد دانشگاه پیر شدیم...آقا بازی می شناسین با این ویندوز بخونه؟؟؟؟تو همین مایه های این جوری؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks