دوست عزیز برای من هم همینطور شد و دنبالشو نگرفتم ببینم چطوری میشه درستش کرد !

ولی شما میتونی اول بری داخل بازی همون پروفایل ای که قبلا ساختی دوباره بسازی ( با همان اسم ) بعد وقتی که یک بار سیو کردی میتونی بیای بیرون و سیو های قبلت رو کپی کنی همونجا به احتمال قوی باید درست بشه .
من تا حالا 5 بار ویندوز عوض کردمو بعدش دوباره بازیو ریختم و فقط سیو هامو در C:\Documents and Settings\User\My Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames ریختم و دیگه نیازی به پروفایل نداشتم و مستقیما بازیو ادامه میدادمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید