من تا حالا 5 بار ویندوز عوض کردمو بعدش دوباره بازیو ریختم و فقط سیو هامو در C:\Documents and Settings\User\My Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames ریختم و دیگه نیازی به پروفایل نداشتم و مستقیما بازیو ادامه میدادمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks