سلام
من سربال این بازی میخاستم.میشه کمک کنید.
ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام
من سربال این بازی میخاستم.میشه کمک کنید.
ممنون
چه سریالی؟موقع نصب سریال میخواد یا موقع اجرا ؟بازیو از بازار خریدین یا دانلود کردین؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط zxcvbbvcxz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من تا حالا سه بار از روی DVD ریختم ولی تا حالا ازم سریال نخواستهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
zxcvbbvcxz (07-09-09)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks