کسی سریال game for windows live رو نداره؟
کاربر شهرسختافزار
کسی سریال game for windows live رو نداره؟
سلام
اقا من با ریختن مد های دیگه مشکلی ندارم.
فقط یه مد neon میخوام بریزم که از نوع .vb یعنی ویژوال بیسیک
و هر چی هم ور رفتم نتونشتم.
یه نفر ما رو یاری میکنه؟
در ضمن میخوام مد playerselector هم بریزم ولی چجوری . از xliveless استفاده کردم ولی multiplayer رو از بین برد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks