===============================================برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AmirGTI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما با کمبود رم مواجه هستید
چون این بازی برای بههتر اجرا شدن نیاز به 1.5 گیگ رم داره
===============================================
من دو تا پوشه xlive و gta iv رو بعد ازاینکه ویندوز ایکس پی رو به سون 64 بیت تغییر دادم کپی کردم
اما حالا که سیو ها رو میریزم توی بازی --سیو ها لود نمیشن و کلا صفحه بهم میریزه
باید چکار کنم
اگر کسی سیو 20 درصد داره همراه با اموزش ریختنش توی سون(64 بیت) برای ما بزاره






پاسخ با نقل قول
Bookmarks