من می خواستم ویندوززم رو عوض کنم از فایل های save که تو aplication data و بعد از rock star یک کپی گرفتم! که فایل save هم بود ویندوزم رو که عوض کردم و بازی رو نصب کردم فایل رو همون جای قبل ریختم ولی save هام نمیاد بزی از اول میاد چیکار کنم؟
کاربر شهرسختافزار
من می خواستم ویندوززم رو عوض کنم از فایل های save که تو aplication data و بعد از rock star یک کپی گرفتم! که فایل save هم بود ویندوزم رو که عوض کردم و بازی رو نصب کردم فایل رو همون جای قبل ریختم ولی save هام نمیاد بزی از اول میاد چیکار کنم؟
کاربر شهرسختافزار
یکی کمک کنه؟؟؟؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط itkh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما یه کپی از سیوهاتونو در C:\Documents and Settings\User\My Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames بریزید احتمالا درست میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط itkh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
itkh (19-09-09)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks