این فایل fiDOR.rar رو چکارش کنم ؟ شهریار جون این آخریشه... به دادم برس ... فقط همین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
این فایل fiDOR.rar رو چکارش کنم ؟ شهریار جون این آخریشه... به دادم برس ... فقط همین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
فایل Launch GTA IV.EXE را در دایرکتوری نصبتون کپی کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قربانت
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
D J V A H I D (17-12-08)
عضو VIP شهرسختافزار
ممنون عزیزم. مشکلم کامل حل شد. خیلی مرسی !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید بازی راحت اجرا شد... جا داره همین جا از مهدی موسوی عزیز هم تشکر ویژه داشته باشم... با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا خواهشا کمکم کنید دیگه دارم دیونه می شم.
من این کرک با پچی که آقا مهدی گذاشته بود دانلود کردم ولی تو بازی فقط تکسچرهای دوره خودم معلومه بقیه جاها آبیه و نور پردازیش داغونه هر کاریم بگید کردم 100 کرک دیگه ام دانلود کردم همینجوری بود تنظیماشو رو پایین ترین درجه ام گذاشتم بازم فرقی نکرده خواهش می کنم کمک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینم سیستمه:
XFX 7600GT
amd dual core3600
3.0gb ram
vista sp1
The Enemy Of My Enemy Is My Friend
कभी हार
دوست عزیز تنظیمات بخش Options>Graphic را میشه بگید ( تک تک قسمت ها ) ( مشکلتون احتمالا همین جاست )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط DarknessLord برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks