آقا این موقع نصب Social Club .... یه جاش هست یوزر پسورد میخواد ... چی بزنیم ؟ البته 1 بار قبلا نصبش کردم باز یادم رفت برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
آقا این موقع نصب Social Club .... یه جاش هست یوزر پسورد میخواد ... چی بزنیم ؟ البته 1 بار قبلا نصبش کردم باز یادم رفت برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
شما Skip Login را بزنید بعد یک صفحه باز میشه Play را بزنید . توی بازی هم که بوسیله ی Game Live یک پروفایل آفلاین بسازید . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
D J V A H I D (15-12-08)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks