خیلی ممنون ولی مادربورد پایین نیست؟ چون بعدا می خوام cpu رو ارتقا بدم مشکلی پییش نمیاد؟
راستیاورکلاکینک یعنی چه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید پسوند و اینا دیگه چیه؟
کاربر شهرسختافزار
خیلی ممنون ولی مادربورد پایین نیست؟ چون بعدا می خوام cpu رو ارتقا بدم مشکلی پییش نمیاد؟
راستیاورکلاکینک یعنی چه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید پسوند و اینا دیگه چیه؟
ehsan1377 (02-06-14)
این برد با جدیدترین پردازنده به راحتی کار میکنه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط k1_24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اورکلاکینگ افزایش سرعت پردازنده و گرافیک برای رسیدن به سرعت و بازدهی بالاتر
پسوند k
به پردازنده های اینتل که دارای ضریب باز هستند اطلاق میشود
*MoJtAbA* (31-05-14), aryaiee (31-05-14), ehsan1377 (02-06-14), SajjadKhati (01-06-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks