به نظر من بهترین گرافیک برای کار ایشان از کارتهای NVIDIA است.
من هم اگر ایشان نمیخواهند Soft Mod به کارت Quadro بکنند GTS250 ویا اگر بودجه بیشتری بگذارند GTX 260 را توصیه میکنم.
اما توجه کنید که اگر ایشان میخواهند کارت را SoftMod به سری Quadro بکنند حداکثر امکان استفاده از NVIDIA 8800 را دارند .
اینهم یک راهنما در این زمینه
http://www.rojakpot.com/showarticle.aspx?artno=539
البته توجه بفرمایید درست است که کارت 8800 در زمینه کارهای روزانه از GTS250 ضعیفتر است اما بعد از SoftMod به Quadro به علت پشتیبانی نرمافزاری درایور Quadro در زمینه CAD وRender کردن حتی از GTX295 قویتر عمل میکند
من میدانم کارتهای گرافیکی بر پایه G80 قابلیت SoftMod شدن دارند اما در مورد GPU جدیدتر چندان مطمین نیستم .






پاسخ با نقل قول

Bookmarks