زیاد روی گرافیک سرمایه گذاری نکن ! چون اصلا تاثیر نداره ! حرف اول رو سی پی یو میزنه ! در ضمن اختلاف اینتل و ای ام دی اونقدر نیست که در این رده حتما اینتل بگیری حداقل سی پی یو 4 هسته ای بگیر
زیاد روی گرافیک سرمایه گذاری نکن ! چون اصلا تاثیر نداره ! حرف اول رو سی پی یو میزنه ! در ضمن اختلاف اینتل و ای ام دی اونقدر نیست که در این رده حتما اینتل بگیری حداقل سی پی یو 4 هسته ای بگیر
DX400
MicroSystem (27-01-10), taei (10-02-10), ViViD (27-01-10)
کاربر شهرسختافزار
واسه رندر نهائي بله حرف اول رو پردازنده ميزنه ولي واسه ريل تايم رندرينگ گرافيك خيلي مهمهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad1985 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
taei (10-02-10)
در نرم افزار مکس همون رندر نهایی مهترین بخشه که تمام توان سیستم رو میکشه و کاهش رندر فقط یک فریم ممکنه 20 ساعت یا بیشتر طول بکشه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رندرهای بسیار حرفه ای در انیمیشنهای خارجی بوده حتی برای یک فریم 4000 دقیقه ! طول کشیده !
DX400
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks