شما کارت در چه حدیه ؟
اگه حزفه ایی هستی که به بودجت نمیخوره
اگه آماتوری و تازه میخوای شروع کنی تمام پولتو بزار رو cpu و مادربورد رو آنبرد بخر
حتما هم اینتل بگیر چون با تستای زیادی که دیدم اینتل اپتیمایز تره واسه این مورد
شما کارت در چه حدیه ؟
اگه حزفه ایی هستی که به بودجت نمیخوره
اگه آماتوری و تازه میخوای شروع کنی تمام پولتو بزار رو cpu و مادربورد رو آنبرد بخر
حتما هم اینتل بگیر چون با تستای زیادی که دیدم اینتل اپتیمایز تره واسه این مورد
MicroSystem (15-01-10), ripek (15-01-10), taei (27-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks