آره. 30 فریم بر ثانیه میده!
760 خییییییییییلی بده، 40 فریم! بیشتر نمیده!
ارزش نداره شما بخاطر 10 فریم، 200 اضافه بدی!

اما یه راه بهتر داری!
اون هم اینکه فعلاً رم 8 گیگ بخرید. بعداً 8 گیگ دیگه اضافه می کنید و در عوض کارت گرافیک رو GTX 770 یا R9 280X بخرید.

ضمناً رمتون رو 1600 در نظر بگیرید! 2400 مادربرد جواب نمیده!
:)) داش حالا خودتو برا 10 فریم ناراحت نکن :دی
خب منم موافقم یعنی بکنیمش 8 گیگ رم ، از همون اولم میگفتم خدا این رمِ بیش از حد زیاده. فقط یه چیز gtx 770 کدوم برند اش بهتر هست؟