قطعات پست دوم، حدوداً میشه 3500!
3200 قیمت داد؟!!!!!!!!! چقدر مفت؟!! در خرید از ایشون یک لحظه هم درنگ نکنید با این قیمت های مفت!!! فقط امیدوارم دقیقاً همون مدل ها باشه با گارانتی اصلی باشه!
چون چنین قیمتی، بسیار غیر قابل باور هست!
کاربر شهرسختافزار
خب عالی شد پس :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببخشید من سر گرافیک گیج شدم الان کدوم قطعه رو خریداری کنم؟ انویدیا یا ای تی ای؟
اگر تا این حد به شما ارزون میده، توصیه می کنم Nvidia GTX 770 بخرید!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kianoosh. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
:s این قیمتو چقد میبره بالا؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد یه سوال من راجب گرافیک سرچ کردم هم گیگابایت هست هم ام اس ای و هم ایسوس کدوم بهتره؟
آخرین ویرایش توسط kianoosh. در تاریخ 15-06-14 انجام شده است
اصلاً عزیز به نظرم اون فروشنده اشتباه کرد! چنین قیمتی غیرممکن هست! اصلاً شک نکنید و یقین بدونید یک یا دو قطعه دقیقاً همونی که گفتم نیست! غیرممکنه! ایشون عوضشون کرده چند تا قطعه رو احیاناً.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kianoosh. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد برند کارت های گرافیک هم تفاوتی نداره. انتخاب برند هم بودجه ی خریدار، تعیین کننده اش هست!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks