بله. برای بودجه ی 3 میلیون، ATI در حال حاضر بهترین انتخابه! البته همیشه اینطور نیست. بلکه در بازار فعلی با قیمت های فعلی، میشه این نتیجه رو گرفت.
قطعاً PC بسیار بهتر هست.
کاربر شهرسختافزار
سلام دوباره، من امروز رفتم بیرون از یکی از فروشنده های قطعات و تعمیرات برای خرید این قطعات سوال کردم و درباره گرافیک پرسیدم بهم گفتن که چون سی پی یو اینتل هست انویدیا بهتر جواب میده... و این که کلا حساب کردن قیمتو 3 ملیون و 200 گفتند بهم (با سی پی یو کورای 7)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام عزیز. خیر. چنین چیزی صحت نداره و اثبات علمی نشده. ایشون شاید بخواد جنسش رو بفروشه، اینطور گفته...!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kianoosh. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قیمت هاشون رو اینجا بذارید + مدل قطعات؟
کاربر شهرسختافزار
قیمت ها رو دونه دونه بهم نگفت خودش با ماشین حساب نشست یکی یکی حساب کرد بهم گفت ، احتمالا حدودی گفتند نمیدونم حالا شما اگه میتونید یه بار دیگه چک بکنید. ( قطعات همونایی که تو پست دومِ)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قطعه ها هم اماده نداشت باید سفارش میداد پس فکر نکنم بحث انداختن باشه...
آخرین ویرایش توسط kianoosh. در تاریخ 15-06-14 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
این از اون جواب هاست که هر فروشنده ای به من بده فقط یک جواب "خداحافظ " بهش می دم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kianoosh. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان قوی ترین گرافیک ها را AMD داره می زنه اکثر گیمر ها AMD را ترجیح می دن به Nvidia و مطمئن باشید اینقدری شرکت بزرگی هست که با پروژه جدیدش " منتل " می خواد با مایکروسافت رقابت کنه .
اونم Nvidia که جنس های مزخرفش را می آرن تو کشور ما بهترین کارت های Nvidia را شرکت EVGA می زنه که متاسفانه تو بازار تک و توک بدون گارانتی پیدا می شه .
kianoosh. (15-06-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks