برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali.hosseinzadeh13 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه جا دیدم نوشته بود نسخه تحت داس رو استفاده کنید یه گزینه رو هم گفته بود بزنید خودش درست میکنه تو بوت.توی هایرن بوت سی دی هست نرم افزار سی تولز تحت داس؟
بله تو سیدی هیرن بوت هست .